תחליב הגנה מהשמש +SPF50 לעור רגיל עד מעורב ללא בישום

50
מ"ל
מק"ט
55916
מחיר מיוחד ‏91.92 ₪ מחיר רגיל ‏114.90 ₪
‏183.84 ₪ ל100 מ""ל
‏229.80 ₪ ל100 מ""ל

מחיר

‏91.92 ₪
50
מ"ל
+ -
הנכם עשויים להתעניין גם במוצרים הבאים

פרטי מוצר

תחליב הגנה מהשמש +SPF50 לעור רגיל עד מעורב ללא בישום מבית אוון.

מתאים לעור רגיש | מתאים לפנים ולצוואר | היפואלרגני | נון קומודוגני

מרקם התחליב אינו מורגש על העור, אינו שומני, אינו דביק, נספג במהירות תוך 3 שניות בלבד ומעניק לחות למשך 8 שעות.

מעניק הגנה אופטימלית מקרני ה UVB - ו UVA וקרינת האור הכחול הגורמת לפיגמנטציה והזדקנות העור. מעניק לעורך אפקט מיידי של מראה מט ללא ברק.

מועשר במים הטרמליים של אוון המרגיעים את העור ובקומפלקס ייחודי עם רכיבים נוגדי חמצון (אנטי-אוקסידנטים) להגנה מקסימלית על תאי העור.

מכיל פורמולה ידידותית לסביבה. ללא סיליקון. פורמולה שנועדה למזער את הסיכון לתגובה אלרגית.

הוראות שימוש: לפני החשיפה לשמש יש להשתמש עבור אדום בוגר בממוצע בכמות של 6 לחיצות על הפנים והצוואר. יש לחדש את השימוש בתחליב ההגנה בתדירות גבוהה כדי לשמר את ההגנה, במיוחד לאחר שחייה, הזעה או ניגוב במגבת. שימוש בכמות קטנה יותר מפחית משמעותית את ההגנה על העור.פורמולה שנועדה למזער את הסיכון לתגובה אלרגית. מכיל חלקיקי ננו.

אזהרות: מוצר זה מכיל חלקיקים בגודל ננו, המוצר מיועד לעור שלם לא לשימוש על עור מגורה ופצוע. לשימוש מעל גיל 3. יש להימנע מחשיפה לשמש גם אם נעשה שימוש בתכשיר הגנה. יש להימרח מריחה ראשונה לפני היציאה לשמש. מומלץ למרוח פעמיים ברציפות כדי ליצור שכבה נדיבה ואחידה של מקדם הגנה שתכסה את כל חלקי העור החשופים לשמש. יש להימרח כל שעתיים ומומלץ במקרים של הזעה כניסה למים ו/או ניגוב העור במגבת להימרח שוב. מומלץ להימנע מחשיפת תינוקות וילדים לשמש. חשיפה ממושכת לשמש מסוכנת. לשימוש חיצוני בלבד. יש להפסיק את השימוש ברנע שמופיעים סימני גירוי. יש להימנע מאחסון במקום סגור עם טמפרטורה קיצונית , לדוגמא ברכב. יש להמנע ממגע עם העיניים ובמקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים. על מנת להגן היטב מפני קרינת השמש יש למרוח את התכשיר על העור לעיתים תכופות. יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. אין לבלוע. להרחיק מילדים. אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד המרכיבים.

מק"ט 55916
ברקוד 3282779402729
להציג יותר להציג פחות
ברקוד
3282779402729
הוספת חוות דעת
דרגו את המוצר

חוות דעת

מציג מתוךחוות דעת