צמיד רפואי להקלה בבחילות - מבוגרים

2
יח'
מק"ט
29777
‏62.90 ₪
‏31.45 ₪ ל1 יח'

אזל מהמלאי

השאירו מייל ונודיע לכם כאשר המוצר יחזור למלאי

הנכם עשויים להתעניין גם במוצרים הבאים

פרטי מוצר

סי בנד - צמיד רפואי להקלה בבחילות.
מתאים לטיפול בבחילות מסוגים שונים:
• בחילות בנסיעה.
• בחילות בוקר בהיריון.
• בחילות לאחר ניתוחים ושימוש בחומרי הרדמה.
• בחילות במהלך טיפולים כימותרפיים.
• בחילות כתוצאה מהתקפי מיגרנה.

אנו סובלים מבחילות במקרים רבים: בעת נסיעה לטיול, בתחילת הריון או כתוצאה מטיפולים רפואיים. צמידי סי-בנד מקנים הקלה טבעית ויעילה ללא תרופות בכל מקרי הבחילות.

בחילות בוקר: הרבה נשים בהריון סובלות מבחילות בוקר. בד"כ הסימפטומים נחלשים בסביבות השבוע ה-14 אך ישנן נשים הממשיכות לסבול לאורך כל ההריון. מרביתן משתדלות להימנע מטיפול תרופתי על מנת למנוע אפשרות של פגיעה בעובר. מחקרים מוכיחים כי אחת השיטות לטיפול בבחילות בוקר בהריון – שאינה טיפול תרופתי - היא אקופרסורה בנקודת ניי-קואן (P6). כפתור הפלסטיק של צמידי סי-בנד מפעיל לחץ מתמשך בכל אחד מפרקי כף היד בדיוק בנקודות אלה, ובכך מסייע להקלה בתחושת הבחילה האופיינית, ואף למניעתה.

טיפולים רפואיים: ישנם טיפולים רפואיים העלולים לעורר בחילות - טיפולים הכוללים שימוש בחומרי הרדמה וטיפולים כימותרפיים. שימוש תרופתי למניעת הבחילות לא תמיד אפשרי עקב רגישויות לתרופות מסויימות, חשש מתופעות לוואי ורצון להימנע משימוש בתרופות סותרות. הקלה מושגת באמצעות אקופרסורה בנקודת ניי-קואן (P6) בשימוש בצמידי סי-בנד.

צמידי Sea-Band פועלים על פי עקרונות האקופרסורה ויוצרים לחץ בנקודות בפרקי כף היד הנקראות Nei-Kuan. ניתן לענוד את הצמיד על פרק כף היד טרם הנסיעה או בכל עת במהלכה.

הוראות שימוש:
צמידי Sea-Band פועלים על ידי יצירת לחץ בנקודת ספציפית בפרק כף היד לפי עקרונות האקופרסורה הנקראת ברפואה הסינית נקודת Nei-Kuan או נקודת P6. יש להפעיל את הלחץ בשני פרקי כף היד בבת אחת. הפעולה נוצרת תוך מספר דקות.
ניתן להשתמש בצמידי Sea Band בשימוש חוזר, או באופן מתמשך ללא תופעות לוואי. אפשר לכבס ביד בשימוש בסבון עדין.
כיצד למקם את צמידי Sea-Band?
הניחו את שלוש האצבעות המרכזיות בחלק הפנימי של פרק כף היד, כאשר האצבע הקיצונית (הקמיצה) נמצאת ממש בנקודת חיבור לכף היד. נקודת ה- Nei-Kuan ממוקמת ממש תחת האצבע המורה – האצבע התחתונה ביותר שהנחתם על פרק כף היד.
יש למקם את כפתור הפלסטיק כלפי מטה על נקודת ה- Nei-Kuan.
לחזור על אופן השימוש גם בפרק היד השני.
לפעולה יעילה יש לחבוש את הצמידים בשתי הידיים.

מק"ט 29777
ברקוד 5015259005121
להציג יותר להציג פחות
ברקוד
5015259005121
הוספת חוות דעת
דרגו את המוצר

חוות דעת

מציג מתוךחוות דעת