שאלות ותשובות

מה שעות הפעילות שלכם וכיצד ניתן ליצור עמכם קשר?

מוקד שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00 בטלפון 1700-700-920.

ניתן לפנות אלינו גם בטופס הבא או באמצעות הצ'אט של פייסבוק הנמצא בצד ימין למטה למשתמשים המחוברים לפייסבוק באותו מכשיר, או בפניה ישירה בעמוד הפייסבוק שלנו. אנו נחזור אליכם בהקדם.

איך אפשר להתחבר או להירשם לאתר?

ניתן להירשם לאתר באמצעות מייל וסיסמה או באמצעות הפייסבוק. לחצו כאן להרשמה.
במידה והנכם רשומים, ניתן להתחבר לחשבונכם באמצעות לחיצה על כפתור "התחבר" בראש העמוד או בכניסה לתפריט ובחירה ב"התחבר" תחת "החשבון שלי" אם הנכם גולשים מהסמארטפון או הטאבלט.

שכחתי את הסיסמה שלי, איך אפשר לשחזר אותה?

ניתן להכנס לעמוד הבא, להכניס את כתובת המייל עמה נרשמתם לאתר ולקבל מייל עם קישור לשחזור הסיסמה. בקישור תוכלו לבחור סיסמה חדשה. 
מומלץ לבדוק מיילים גם בתיבת ה"ספאם" ו"קידומי מכירות", ייתכן כי מיילים מאתנו יגיעו לתיקיות אלו.

כיצד ניתן להתעדכן על מבצעים והטבות?

מומלץ בחום להצטרף לקבלת עדכונים על מבצעים והטבות במייל. תוכלו למלא כתובת מייל בטופס הנמצא בתחתית העמוד באתר או בקופה לפני סיום הרכישה.
ניתן לבטל את הרשמתכם למיילים בכל עת באמצעות לחיצה על "הסר" באחד מהמיילים שקיבלתם.

היכן ניתן לצפות במבצעים הקיימים באתר?

המחירים המוצגים בעמודי המוצר הינם מחירים סופיים, במידה והמוצר במבצע יופיע מחיר המבצע שלו.
מבצעים שונים וספציפיים למוצר או למותג יוצגו בעמודי המוצרים הרלוונטים.
כמו כן, ריכזנו עבורכם את כל המבצעים הכי שווים בעמוד מבצעי החודש ואנו ממליצים בחום להירשם לקבלת עדכונים והטבות במייל, כך תהיו הראשונים לדעת על כל המבצעים.

המוצר שרציתי לא במלאי - מתי הוא יחזור?

אין לנו אפשרות להתחייב על מועד חזרת המוצרים למלאי, אך ניתן להשאיר את כתובת המייל שלכם בעמוד המוצר בו אתם מעוניינים ולקבל מייל ברגע שהמוצר יחזור למלאי.

האם ניתן לחלק את ההזמנה לתשלומים?

בהחלט, וללא ריבית:
בין 200-399 ש"ח - עד 2 תשלומים.
בין 400-999 ש"ח - עד 3 תשלומים.
מעל 1000 ש"ח - עד 5 תשלומים.

מה מדיניות המשלוחים שלכם? האם ניתן להגדיר כתובות שונות למשלוח?

מדיניות המשלוחים והאספקה שלנו, כולל מחירון מלא, מפורטת כאן
ניתן להגדיר בכל הזמנה כתובת שונה מזו שעמה נשמתם לאתר: במסך ההזמנה, בשדה "כתובת למשלוח", לחצו על הכתובת המוזנת ובחרו "כתובת חדשה". אם תרצו, תוכלו לשמור את הכתובת החדשה בספר הכתובות ולהשתמש בה בפעמים הבאות בלחיצת כפתור.

איך אדע מה סטטוס ההזמנה שלי?

לאחר שההזמנה נקלטת במערכת שלנו תקבלו מספר הזמנה ולאחר מכן מייל המאשר כי ההזמנה נקלטה. לאחר סיום הטיפול בהזמנה אצלינו תקבלו מייל נוסף המאשר כי ההזמנה הועברה לטיפול של חברת השליחויות, בהתאם לסוג המשלוח שבחרתם. 
במידה ובחרתם באיסוף עצמי, אנא וודאו כי אתם מגיעים לאסוף את ההזמנה אך ורק לאחר שקיבלתם את המייל המאשר כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.
מומלץ לבדוק מיילים גם בתיבת ה"ספאם" ו"קידומי מכירות", ייתכן כי מיילים מאתנו יגיעו לתיקיות אלו.

האם ניתן לעדכן או לבטל הזמנה לאחר שבוצעה?

לעדכון או ביטול הזמנות יש ליצור עמנו קשר בהקדם במוקד שירות הלקוחות שלנו, בטלפון 1700-700-920.  
למדיניות החזרות וביטולים המלאה לחצו כאן.

כיצד ניתן להחזיר מוצר אחרי שהחבילה כבר הגיעה אלי?

ניתן להחזיר מוצרים בכפוף למדיניות החזרות וביטולים שלנו המפורטת כאן.

תקנון האתר

כל שרותי האתר ותהליך הרכישה באתר כפופים לתקנון המופיע כאן.

חווית הקניה הבטוחה ביותר

תהליך הקניה במדי-לינק מותאם לסטנדרטים המחמירים ביותר, זאת בכדי להעניק לך את הבטחון והפרטיות המירביים תוך אימוץ טכנולוגיות האבטחה המתקדמות ביותר.
אנו מתחייבים שלא להחזיק בפרטי האשראי לאחר הקניה ולא למסור את פרטי הדוא"ל שלך לאף גורם שלישי.
נזכיר, כי במידה ונעשה שימוש לרעה בכרטיס האשראי שלך, ע"פ החוק החברה שהנפיקה את כרטיס האשראי מחויבת לפצותך במלוא הסכום תוך 30 יום.