התכשיר בעל טקסטורה נעימה מאוד, לא משאיר תחושה של דביקות או שמנוניות, המגע על העור מרגיש נהדר, נותן לחות וזוהר טבעי.
מספיקות שתי טיפות לכיסוי כל אזור הפנים והצוואר.
כדאי לשים אותו מייד לאחר ניקוי הפנים ולפני מריחת סרום וקרם לחות. אין ספק שהוא ייכנס עכשיו לשגרת הטיפוח שלי...