הי! עוד 249.99 ₪ ויש לך משלוח חינם
באמצעות Boxit!
x

סל הקניות שלך ריק

אנא התחברו אם ברצונכם לשחזר את הסל שיצרתם בעבר

סה״כ בסל: 0.00 ₪
הי! עוד 249.99 ₪ ויש לך משלוח חינם
באמצעות Boxit!

מדיניות החזרות

מוצרים פגומים, ביטול עסקה והחזרת מוצרים:

כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.

מוצר אשר נרכש באתר ניתן לבטלו באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא, מספר תעודת הזהות של הרוכש המבטל ומספר חשבונית מקור שהתקבלה מהחברה בקשר לעסקה (להלן "הודעת הביטול"), באמצעות מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-700-700-920 ובדוא"ל [email protected], החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה, לרבות תיאורו ומחירו של המוצר, אחריות, מדיניות ביטולים וכד', לפי המאוחר מבניהם, כדלקמן והכל בהתאם להוראות החוק:

1. בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר שהתקבל על ידי הרוכש, תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו. החזרת המוצר לחברה תעשה על ידי החברה על פי הוראות החוק. התחייבות לאיכות וטיב המוצר הינה מחובתו של היצרן ו/או הספק, בכפוף לחוקים ולתקנות להגנת הצרכן. החברה תחליף כל מוצר פגום אשר הגיע לידיו של הלקוח בכפוף לתנאים הבאים: המוצר נשלח חזרה תוך 14 ימים מיום קבלתו. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בלי שנעשה בו כל שימוש, או שנעשה בו שימוש מצומצם עד אשר התגלה כי אינו תקין. הלקוח יצרף את פרטיו המלאים למוצר שיוחזר ויסכים לכך שהחברה תעביר את פרטיו ופרטי תלונתו ליצרן ו/או הספק של אותו מוצר פגום.

2. בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, וככל והודעת הביטול תתקבל בחברה לפני הוצאת המשלוח למשתמש על ידי החברה, תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם ותבטל את החיוב בשל העסקה. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול").

3. בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, וככל והודעת הביטול תתקבל בחברה לאחר הוצאת המשלוח לכתובת אותה הזין הרוכש במעמד ההזמנה, אך לפני קבלת המוצר על ידי הרוכש, תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים למשרדי החברה את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול"). בנוסף ייגבו דמי טיפול בביטול המשלוח בסך של 25 ש"ח, גם במקרים בהם לא נגבה תשלום עבור המשלוח במעמד הרכישה עקב מבצע באתר.

4. בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, לאחר שהרוכש קיבל את משלוח הפריט/ים שרכש לכתובת שהזין במעמד הרכישה (ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה), תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים למשרדי החברה את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול"). בנוסף ייגבו דמי טיפול בביטול המשלוח בסך של 25 ש"ח, גם במקרים בהם לא נגבה תשלום עבור המשלוח במעמד הרכישה עקב מבצע באתר. על הרוכש להחזיר את המוצר לרחוב משה אביב 8, אור יהודה בתוך 14 ימים מיום ביטול העסקה, בצירוף חשבונית מקור. עלות ההחזרה חלה על הרוכש ותשולם על ידו.

5. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

לעדכון או ביטול הזמנות יש ליצור עמנו קשר בהקדם במוקד שירות הלקוחות שלנו, בטלפון 1700-700-920. לצפייה בימי ושעות הפעילות לחצו כאן.

החזרת מוצרים תתאפשר בדרכים הבאות:

בדואר: ניתן לשלוח אלינו מוצרים לכתובת משה אביב 8, אור יהודה. יש להשתמש בשירותי דואר רשום בלבד על מנת שניתן יהיה לעקוב אחרי החבילה.

באמצעות שליחות שתואמה על ידינו: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם. השליח יאסוף את המוצרים ויחזיר אותם אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השילוח היא 38.9 ש"ח, ללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה.

באמצעות שליחות כפולה: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם בהזמנה הבאה שלכם הכוללת משלוח באמצעות שליח. השליח שסיפק עבורכם את החבילה יאסוף את המוצר ויחזיר אותו אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. לתיאום שליחות כפולה יש לבחור ב"תשלום טלפוני" בעת ביצוע ההזמנה ולציין בפני הנציג\ה המטפלת בפנייתכם כי ברצונכם לתאם החזרת מוצר. עלות השליחות הנה 14 ש"ח (לא כולל עלות המשלוח של ההזמנה עצמה, בהתאם למדיניות המשלוחים באתר) וללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה.

בהגעה אלינו: ניתן להחזיר מוצרים בכתובת משה אביב 8, אור יהודה, בימים א'-ה', בין השעות 08:00-17:00.

שימו לב! בהתאם לסעיף 6 (הגבלות זכות הביטול) בתקנות הגנת הצרכן - ביטול עסקה, לא ניתן להחזיר תוספי מזון ותמ"ל. 

אנא המתן...

פריט התווסף לסל
קופה