מדיניות משלוחים
שימו לב, במהלך חגים או סגרים ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים.
במהלך הסגר שירותי BOXIT אינם זמינים.
בעת ההזמנה ניתן לבחור באחת מדרכי השילוח הבאות:
שיטת משלוח |
עלות |
זמן אספקה
|
החבילה תגיע ל...
|
|
הזמנות מעל 250 ₪ |
הזמנות מתחת ל-250 ₪ |
|||
שליח עד הבית |
15.9 ₪ בקנייה מעל 250 ₪ \ 9.9 ₪ בקנייה מעל 299 ₪ \ ללא עלות בהזמנות מעל 500 ₪ |
29.90 ₪ |
עד 5 ימי עסקים |
כל מקום בארץ לבחירתך |
Boxit רשת לוקרים אלקטרוניים - לא זמין במהלך סגרים |
ללא עלות! |
14.9 ₪ |
עד 5 ימי עסקים |
לוקר\חנות לבחירתך, בפריסה ארצית |
איסוף עצמי |
ללא עלות! |
ללא עלות! |
אחרי 5 שעות מביצוע ההזמנה |
שירות הלקוחות שלנו, ברחוב משה אביב 8, אור יהודה |
שליח עד הבית
- משלוחים לישובים חריגים עשויים להתעכב עד 8 ימי עסקים. לרשימת הישובים החריגים.
- לאחר קליטת המשלוח בחברת השליחויות ייצרו עמכם קשר במספר שהזנתם בעת ביצוע ההזמנה לתיאום מועד וטווח השעות המועדף עליכם לקבלת המשלוח.
- מסירת המשלוחים מתבצעת בימים א'-ה' בין השעות 08:00-21:00 וביום ו' בין השעות 08:00-12:00. חברת המשלוחים תיצור עמכם קשר על מנת לתאם את שעת מסירת החבילה.
Boxit
- לא זמין במהלך סגרים.
- מיועד לחבילות במשקל אריזה עד 9 ק"ג בלבד.
- ברגע שהחבילה תגיע לנקודת האיסוף שבחרתם בעת ההזמנה יישלח SMS אל מספר הטלפון שהזנתם בעת ההזמנה עם קוד אישי לקבלת החבילה.
- עליכם לאסוף את החבילה תוך 24 שעות מרגע קבלת הקוד, אחרת החבילה תוחזר אלינו.
- במקרה ולא אספתם את החבילה אנא צרו קשר עם שרות הלקוחות שלנו בטלפון 1-700-700-920 או במייל: [email protected]
איסוף עצמי
- הזמנות ניתן לאסוף בשרות הלקוחות שלנו, ברחוב משה אביב 8, אור-יהודה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.
- יש להגיע לאיסוף ההזמנה אך ורק לאחר קבלת מייל המאשר כי ההזמנה מוכנה לאיסוף.
- בנוסף ניתן לתאם איסוף מול שירות הלקוחות בטלפון 1-700-700-920 או במייל: [email protected]
הערות נוספות:
- הזמנה שהתקבלה לאחר השעה 12:00 או בערב חג/יום שישי תטופל כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא.
- במידה וייתכן עיכוב בהזמנה מכל סיבה שהיא אנו נדאג ליידע אתכן\ם על כך.
- ההטבות הניתנות לפי המפורט בטבלה הנ"ל הינן מהמחיר הסופי של סל הקניות, לאחר כל ההנחות הניתנות באתר, כולל הנחות קופונים ושוברים.