הקרם הוא קצף דומה לקצף גילוח - הוא ללא ריח ולא שומני ונספג די מהר - אלא שלא הבחנתי בהשפעה על העור , אולי זה דורש שימוש לאורך זמן , אחרי פעמיים שלוש לא הבחנתי בהשפעה כלשהיא.
תחליב נעים. עוזר מאוד ומרגיע. העןר שלי גירד והיה יבש וזה עזר לי והרגיע את העור .אני אמשיך לקנות את התחליב הזה ולהשתמש בו באופן קבוע. הןא יותר טוב מהקרם שלהם.