בסך הכל קרם נעים. סמיך יחסית ובעל ריח קל של מקדם הגנה, אבל נספג במהירות ומאפשר הנחת איפור. יצאו לי כמה פצעונים בזמן שהשתמשתי בו, אבל אני לא בטוחה שזה נגרם מהקרם. קשה לדעת. הוא פחות מוצלח בעיני מהקרם הנוזלי באותה סדרה (זה שמגיע במיכל מלבני עם פיה בצד) אבל לפי ההבטחות שמצורפות אליו הוא מגן גם מפני קרינת אור כחול וכו'.
יש לי נטייה גנטית לסימני מתיחה ולכן קשה לי להעיד על יעילות מבחינת מניעה וטיפול בהם. יחד עם זאת, השמן מאד סייע לי כשחוויתי גירודים וכאבים כתוצאה ממתיחת העור לאורך ההריון והוא נספג בקלות יחסית בעור.