החבר הכי טוב שלי ! איתי יום יום בתיק לא מוותרת עליו. מעולה כבסיס לאיפור נספג ומותיר את העור נעים למגע.
יש לי עור מאוד שומני ניסיתי כל כך הרבה תחליבי הגנה והתוצאה הייתה מתאכזבת.
המוצר מושלם גם הגנה גבוהה מאוד וגם מותיר את העור מאט ונעים למגע .
גיליתי אותו לפני שנתיים ומאז רוכשת אותו שוב ושוב.
דאודורנט של וישי בצבע האדום .מצוין לאלו שלא רוצים לשים כל שעתיים
פעם אחת בלילה מספיק ליומיים בשקט בלי להריח כל הזמן את הבגדים כי פשוט אין ריח .מומלץ בחום