אני משתמשת במוצר מאז עברתי טראומה בעקבות מותה של ביתי ובעקבותיה נשירת שיער מטורפת. ההייר בוסט עזר לעצור את הנשירה ומאז אני משתמשת בו בקביעות ומונעת נשירה של השיער.
מוצר מעוללה, קל להתקנה, קל לתפעול, מהיר, דורש למידה של העדפה עצמית קלה.
יש לי כתר שברווח בינו לבין השן נתקעות חתיכות מזון שגורמות לריח מגעיל, לא משנה כמה הייתי מעביר חוט דנטלי תמיד המשיך לצאת ריח ואפילו הכתר חותך את החוט, רק שימוש במי פה מצליח להפחית את הריח עד לבוקר למחרת. לאחר ניקוי בסילונית הריח נעלם ולא חוזר. גם נראה לי שהחניכיים ליד כתרים התנקו ונראות פחות אפורות. אבל לזה עוד ייקח לי זמן לקבל תשובה חד משמעית.