JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
קישורים שימושיים
2 פריט(ים)
100%
ריח טוב ורענן, הקטנצ'יק שלי עדיין לא בן חצי שנה, אז עדיין משתמשת בעיקור (עם טהר טף) לאחר שמנקה עם הסבון של אליסיום. :)
יובל
80%
ריח ממש טוב! מרגיש מהחפיפה הראשונה שיש שינוי בשיער, אך הוא טיפה מייבש ויש צורך במסיכה או מרכך אחריו
שיר-לי