JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
קישורים שימושיים
פריטים 1 עד 20 מתוך 36 סה"כ
80%
המוצר טוב. יש הקלה כמעט מיידית ברגישות בשיניים. רק הטעם בהתחלה היה קצת מר אבל אחרי כמה צחצוחים התרגלנו. מוצר מומלץ
תניא
100%
ממליצה בחום. משתמשת מזה שבועיים בסבון, במי הפנים ובקרם הלחות וממש רואה שיפור במצב העור - הפחתה בפצעים (שרק אלוהים יודע למה עדיין מופיעים בגיל 35) ובנראות הכללית של העור. בוודאות ארכוש שוב בהמשך.
הדס