מאד ממליצה! מוצר עדין וסטרילי במיוחד לאזור רגיש כמו עיניים.
לא משתמשת בו על בסיס קבוע, אבל כשיש לכלוך באזור העין הוא מאד יעיל ולא שורף, יתרון קריטי למוצר מסוג כזה
הגזרה נוחה ומחמיאה (אוספת את הבטן), שזה מושלם אחרי הלידה בתחתונים חד פעמיים. החיסרון הגדול- התחבושת לא מספיק רכה ונעימה ונדבקה לי לתפר! בסוף השתמשתי בתחתונים האלו ושמתי תחבושת רכה ונוחה יותר עליהם. כך שהפונקציה העיקרית של המוצר לא עזרה לי. במחיר הזה הייתי יכולה לקנות תחתוני כותנה בשוק שהיו עושים את אותה העבודה.