מוכרח לומר שהתאכזבתי. אני בקושי מזיע ועובד במשרד ממוזג, אבל כבר בצהריים יכולתי להריח על עצמי ריח של זיעה. כנראה בכל זאת צריך אלכוהול/אלומיניום בשביל מוצר שעובד. אחזור לסבוקלם.
מגבונים נהדרים. משתמשים בבית גם לילדים וגם למבוגרים עם עיניים רגישות. לאחרונה גיליתי שממליצים להשתמש במטליות הללו גם לאחר ניתוחי עיניים. צריך, כמובן, להתייעץ עם רופא באופן פרטני, אך זה מאשש את מה שהרגשתי, שהמגבונים הללו איכותיים במיוחד. שמחתי לגלות שהם גם זולים יותר במדי לינק מאשר בבית מרקחת של קופת חולים כללית. תהנו :)