בסך הכל קרם נעים. סמיך יחסית ובעל ריח קל של מקדם הגנה, אבל נספג במהירות ומאפשר הנחת איפור. יצאו לי כמה פצעונים בזמן שהשתמשתי בו, אבל אני לא בטוחה שזה נגרם מהקרם. קשה לדעת. הוא פחות מוצלח בעיני מהקרם הנוזלי באותה סדרה (זה שמגיע במיכל מלבני עם פיה בצד) אבל לפי ההבטחות שמצורפות אליו הוא מגן גם מפני קרינת אור כחול וכו'.
רכשתי את המוצר כבר כמה פעמים. המולטי ויטמין הזה עוזר במיוחד לשמירה על ראייה עקב הויטמינים שיש בו. מעדיפה את הנוסחה המרוכזת היות ויש לה ריכוז גבוה של החומרים שחשובים לבריאות שלי. המוצר מצויין, המחיר הוגן והספקה מהירה תוך 48 שעות!. ממליצה!