JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
קישורים שימושיים
2 פריט(ים)
100%
משתמשת בו כבר תקופה די ארוכה, אני עם עור רגיל-יבש. מאוד אוהבת, מרגיש עדין מאוד וריח מאוד נעים. לא מרגישה שהפנים שלי מאוד יבשות אחריו כמו בשימוש בסבונים אחרים, אבל לגמרי יש צורך בשימוש בקרם לחות בכל זאת.
אירה
אחלה ריח. העור נשאר רך ונקי
שני