אני בת 50. משתמשת בבוסטר כבר חודש וחצי. אני מרגישה שהעור קיבל ״נפח״ מסויים. הוא פחות אפור, התעורר לחיים. אני מקבלת המון מחמאות על העור שלי. אני משתמשת בו מתחת לסרום וקרם פנים. קחו בחשבון שבקיץ, זה יכול להיות כבד מדי. אני ממליצה להשתמש בלילה, עם קרם לילה.