פעם שניה שאני מזמינה את הסבון הזה
אני לא מרגישה הבדלים מאוד משמעותיים, בכל זאת.. זה רק סבון. אבל הוא משאיר את עור הפנים מאוד נעים ולא מייבש יותר מידיי.
מרגיש איכותי בסך הכל.
החבר הכי טוב שלי ! איתי יום יום בתיק לא מוותרת עליו. מעולה כבסיס לאיפור נספג ומותיר את העור נעים למגע.
יש לי עור מאוד שומני ניסיתי כל כך הרבה תחליבי הגנה והתוצאה הייתה מתאכזבת.
המוצר מושלם גם הגנה גבוהה מאוד וגם מותיר את העור מאט ונעים למגע .
גיליתי אותו לפני שנתיים ומאז רוכשת אותו שוב ושוב.