המים האלו הכי מוצלחים להסרת איפור! ניסיתי עוד סוגים. גם מאותה חברה וגם מחברות אחרות. בשימוש עם המוצר הזה אין לי צורך לעבור עם עוד מגבון, או עוד מסיר איפור. הוא מסיר את האיפור ביעילות, גם באיזור העיניים, ולא מותיר את העור שמנוני!
קרם ההגנה הכי גרוע שניסיתי עד כה. לא נספג טוב, משאיר לבן על הפנים לא משנה כמה זמן אני מורח. נדבק לזיפים, מתייבש מהר על העור ומותיר מעטפת שאם נוגעים בעור, מתפרקת ומשאירה לבנים מכוערים על הפנים. מוצר נוראי.